Pieczątki w reklamie
Powszechnie uważa się pieczątki za element związany z prowadzeniem firmy i są one niejednokrotnie widoczne na rozmaitych umowach czy dokumentach. Warto jednak zdać sobie sprawę z faktu, iż są one również możliwe do wykorzystania w zupełnie innych celach. Przykładowo wypada wiedzieć, iż pieczątka może stać się również i doskonałym sposobem na promocję naszej firmy. W końcu pozostawiając daną pieczątką ślad na fakturach i nie tylko zamieszcza się tam wszystkie dane prowadzonego przez siebie przedsiębiorstwa. Zatem można tam znaleźć nie tylko dane teleadresowe, ale również i wyeksponowany w miarę możliwości logotyp. Ciekawym rozwiązaniem jest wyeksponowanie numeru telefonu, w taki sposób aby od razu był zauważalny. W związku z tym, że numer telefonu nie jest powszechnie używany na pieczątkach jego widoczna ekspozycja ma szczególne znaczenie. Najlepiej, jeśli pieczątka, której celem jest reklama posiada interesujący motyw na pieczątce, który będzie skutecznie przyciągać wzrok. Pragnąc osiągnąć ów cel w pierwszej kolejności należy zadbać o właściwie wykonany projekt mający później znaleźć się na pieczątce. W jego ramach zawiera się nie tylko logotyp, ale też kalejdoskop czcionek do spółki z innymi elementami graficznymi. Warto również rozważyć korzystanie z pieczątki wielokolorowej.
Najnowsze komentarze